Procedury korzystania z Pensjonatu w celu przeciwdziałania epidemii

2020-05-03

PROCEDURY KORZYSTANIA Z PENSJONATU LIDO W CELU PRZECIWDZIAŁANIA EPIDEMII

W związku z epidemią koronawirusa wywołującą chorobę COVID-19 wprowadzamy na terenie Restauracji i Pensjonatu Lido szereg obostrzeń. Prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem. Dziękujemy za stosowanie się do naszych zaleceń. 

Drogi Gościu,

Wszyscy znaleźliśmy się w tej specyficznej dla nas sytuacji i jeszcze przez chwilę będziemy musieli się do niej dostosować. Dokładamy wszelkich starań, aby Twój pobyt w naszym obiekcie był komfortowy oraz przede wszystkim bezpieczny. Oto zestaw procedur, które wprowadziliśmy w naszym obiekcie, aby zapewnić Tobie i nam bezpieczeństwo. Zapoznaj się proszę z nimi zanim zdecydujesz się na rezerwację. Nasz personel został przeszkolony, dlatego jeśli masz jakiekolwiek pytania, to chętnie na nie odpowiemy (najchętniej telefonicznie). Życzymy miłego i bezpiecznego pobytu w Dolinie Baryczy.

KONTAKT Z RECEPCJĄ:

62 734 81 91, 531 150 591 lub

recepcja@lido-antonin.pl

Procedury obowiązujące na terenie naszego obiektu: 

  • dokonujemy rezerwacji ze wskazaniem godziny przybycia;

  • pamiętaj by zachować bezpieczną odległość min. 2m od naszego pracownika;

  • obowiązkowa dezynfekcja rąk przy wejściu do obiektu;

  • obowiązkowe zakrycie dróg oddechowych podczas przejścia przez części wspólne;

  • po opłaceniu pobytu udajemy się bezpośrednio do pokoju, klucz do pokoju znajduje się już w drzwiach;

  • zakaz przebywania i przesiadywania w miejscach ogólnodostępnych;

  • w recepcji mogą przebywać maksymalnie 1 osoba oprócz pracownika pensjonatu;

  • akceptujemy każdy rodzaj płatności, preferowana płatność kartą lub przedpłata;

  • zakaz odwiedzin;

  • pokoje w trakcie pobytu nie są odświeżane przez Panie pokojowe - wszelkie braki np. wymianę ręczników itp proszę zgłaszać pod numerem +48 531 150 591;

  • śniadania serwowane w formie gotowych zestawów w lunch boxach pod pokój. - przy dokonywaniu rezerwacji należy podać na którą godzinę obsługa ma dostarczyć śniadanie pod pokój;

  • po pobycie proszę zostawić uchylone okno w pokoju;

  • nasza restauracja czynna codziennie do godziny 10:00 do 20:00 - tylko dania na wynos. Zamówienia składamy osobiście lub pod numerem telefonu 531 150 591 lub na naszej stronie www.lido.pl, gdzie można od razu zapłacić online. Menu dostępne jest na stronie: www.lido.pl .

  • w celu ograniczenia czasu przebywania gości w recepcji prosimy o dokonywanie rezerwacji drogą mailową wraz z podaniem danych firmy do faktury, godzina śniadania pod pokój;

  • w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych wirusa COVID-19 w obiekcie przygotowany jest pokój do czasowego odizolowania ( m.in. wyposażonego w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący). W takim przypadku niezwłocznie prosimy o kontakt telefoniczny z recepcją (531 150 591) oraz sanepidem. Zadzwoń: 800 190 590 Jest to numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia dotyczącej postępowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem. 

KONTAKT Z SANEPIDEM:

+48 62 737 89 11 lub +48 504 285 334

KONTAKT ZE SZPITALEM ZAKAŹNYM:

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu

ul. Toruńska 7

(62) 757 91 84

Co robimy, aby zapewnić Tobie i nam bezpieczeństwo? 

  • wykonujemy bieżące dezynfekowanie w odstępach czasowych klamek, blatu recepcyjnego, windy, włączników światła, poręczy oraz powierzchni często dotykanych w pomieszczeniach ogólnodostępnych. 

  • wszystkie pokoje po każdym pobycie są sprzątane z użyciem profesjonalnych środków dezynfekujących, personel wykonujący te działania jest zabezpieczony w osobiste środki ochrony.

W dniu wymeldowania prosimy o pozostawienie uchylonego okna w pokoju, zostawienie klucza w zamku drzwi od strony wewnętrznej lub o wrzucenie go do skrzynki znajdującej się przy wejściu.

Dziękujemy za stosowanie się do tych wytycznych. 

T_PRODUCT_GO_TO_CART