Procedury korzystania z Pensjonatu w celu przeciwdziałania epidemii
PROCEDURY KORZYSTANIA Z PENSJONATU LIDO W CELU PRZECIWDZIAŁANIA EPIDEMII
W związku z epidemią koronawirusa wywołującą chorobę COVID-19 wprowadzamy na terenie Restauracji i Pensjonatu Lido szereg obostrzeń. Prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem. Dziękujemy za stosowanie się do naszych zaleceń.
Drogi Gościu,
Wszyscy znaleźliśmy się w tej specyficznej dla nas sytuacji i jeszcze przez chwilę będziemy musieli się do niej dostosować. Dokładamy wszelkich starań, aby Twój pobyt w naszym obiekcie był komfortowy oraz przede wszystkim bezpieczny. Oto zestaw procedur, które wprowadziliśmy w naszym obiekcie, aby zapewnić Tobie i nam bezpieczeństwo. Zapoznaj się proszę z nimi zanim zdecydujesz się na rezerwację. Nasz personel został przeszkolony, dlatego jeśli masz jakiekolwiek pytania, to chętnie na nie odpowiemy (najchętniej telefonicznie). Życzymy miłego i bezpiecznego pobytu w Dolinie Baryczy.
KONTAKT Z RECEPCJĄ:
62 734 81 91, 531 150 591 lub
recepcja@lido-antonin.pl
Procedury obowiązujące na terenie naszego obiektu:
-
dokonujemy rezerwacji ze wskazaniem godziny przybycia;
-
pamiętaj by zachować bezpieczną odległość min. 2m od naszego pracownika;
-
obowiązkowa dezynfekcja rąk przy wejściu do obiektu;
-
obowiązkowe zakrycie dróg oddechowych podczas przejścia przez części wspólne;
-
po opłaceniu pobytu udajemy się bezpośrednio do pokoju, klucz do pokoju znajduje się już w drzwiach;
-
zakaz przebywania i przesiadywania w miejscach ogólnodostępnych;
-
w recepcji mogą przebywać maksymalnie 1 osoba oprócz pracownika pensjonatu;
-
akceptujemy każdy rodzaj płatności, preferowana płatność kartą lub przedpłata;
-
zakaz odwiedzin;
-
pokoje w trakcie pobytu nie są odświeżane przez Panie pokojowe - wszelkie braki np. wymianę ręczników itp proszę zgłaszać pod numerem +48 531 150 591;
-
śniadania serwowane w formie gotowych zestawów w lunch boxach pod pokój. - przy dokonywaniu rezerwacji należy podać na którą godzinę obsługa ma dostarczyć śniadanie pod pokój;
-
po pobycie proszę zostawić uchylone okno w pokoju;
-
nasza restauracja czynna codziennie do godziny 10:00 do 20:00 - tylko dania na wynos. Zamówienia składamy osobiście lub pod numerem telefonu 531 150 591 lub na naszej stronie www.lido.pl, gdzie można od razu zapłacić online. Menu dostępne jest na stronie: www.lido.pl .
-
w celu ograniczenia czasu przebywania gości w recepcji prosimy o dokonywanie rezerwacji drogą mailową wraz z podaniem danych firmy do faktury, godzina śniadania pod pokój;
-
w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych wirusa COVID-19 w obiekcie przygotowany jest pokój do czasowego odizolowania ( m.in. wyposażonego w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący). W takim przypadku niezwłocznie prosimy o kontakt telefoniczny z recepcją (531 150 591) oraz sanepidem. Zadzwoń: 800 190 590 Jest to numer infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia dotyczącej postępowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem.
KONTAKT Z SANEPIDEM:
+48 62 737 89 11 lub +48 504 285 334
KONTAKT ZE SZPITALEM ZAKAŹNYM:
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
ul. Toruńska 7
(62) 757 91 84
Co robimy, aby zapewnić Tobie i nam bezpieczeństwo?
-
wykonujemy bieżące dezynfekowanie w odstępach czasowych klamek, blatu recepcyjnego, windy, włączników światła, poręczy oraz powierzchni często dotykanych w pomieszczeniach ogólnodostępnych.
-
wszystkie pokoje po każdym pobycie są sprzątane z użyciem profesjonalnych środków dezynfekujących, personel wykonujący te działania jest zabezpieczony w osobiste środki ochrony.
W dniu wymeldowania prosimy o pozostawienie uchylonego okna w pokoju, zostawienie klucza w zamku drzwi od strony wewnętrznej lub o wrzucenie go do skrzynki znajdującej się przy wejściu.
Dziękujemy za stosowanie się do tych wytycznych.